...ایده های من...

درباره همه افکار و ایده های من

...ایده های من...

درباره همه افکار و ایده های من

شعری آشنا

  باز آمد بوی ماه مدرسه *** بوی بازی های راه مدرسه

بوی ماه مهر ماه مهربان *** بوی خورشید پگاه مدرسه

از میان کوچه های خستگی *** می گریزم در پناه مدرسه

باز می بینم ز شوق بچه ها *** اشتیاقی در نگاه مدرسه

زنگ تفریح و هیاهوی نشاط *** خنده های قاه قاه مدرسه

باز بوی باغ را خواهم شنید *** از سرود صبحگاه مدرسه

روز اول لاله ای خواهم کشید *** سرخ بر تخته سیاه مدرسه
نظرات 3 + ارسال نظر
افزایش بازدید یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:06 ب.ظ http://p30rank.ir/?ref=11020

سلام
افزایش بازدید سایت ووبلاگ 100درصد
قانونی وعملی هرچه زودتر ثبت نام کنید
افزایش رتبه
افزایش بازدید
کاملا پیشرفته
ما منتظریم

اسکندری یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:06 ب.ظ

سلام عمویی
شعرتو خوندم
یاد اون موقع عای خودم افتادم
یاد مدرسه کلاسا معلما بازی کردنا مون
یادش بخیر
دستت درد نکنه

خواهش میکنم من خودم هم عاشق این شعرم گر چه به سنم نمی خوره

اسکندری یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:18 ب.ظ http://www.1920.blogsky.com

مگه نگفتی کلاس اولی؟

چرا ! ولی این آهنگ خیلی قشنگه و من از تلویزیون ۷ سال پیش شنیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد